Devlet Denetleme Kurulu Başkanı Salih Tanrıkulu Vali Canbolat’ı ziyaret etti.
Ankara Valiliği tarafından yapılan açıklamada, ziyaretin nezaket çerçevesinde gerçekleştirildiği bildirildi.